خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نصیبی مطرح کرد

نقش اقدامات نظارتی مجلس دوازدهم در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید در راستای رفع مشکلات معیشتی اقدامات نظارتی خود را تقویت کند اظهار کرد: نظارت و اجرای صحیح قانون ملاک عمل مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

بازار

امید نصیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مجلس دوازدهم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

نماینده مردم «ممسنی و رستم» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی همواره در حوزه‌های انتخابی از سوی مردم مورد تاکید قرار می‌گیرد لذا این مسئله باید در اولویت کاری مجلس قرار گیرد بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشت مردم یا از طریق تقویت اشتغال برطرف شده و یا با ساماندهی کسب و کارها بهبود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید معیشت مردم را به روندهای مطلوب‌تری برسانیم، تاکید کرد: مجلس باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کرده و نظارت‌های جدی بر این مسئله داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخشی از رفع مشکلات موجود معطوف به قانون کسب و کار ، تسهیل در فرایندهای اجرایی کسب و کار ، تسهیل در استقرار صنایع،تسهیل در سازماندهی آب کشاورزی است و همه این موارد می‌تواند به بحث اشتغال کمک کند و از واحدهایی که در سنوات گذشته تعطیل شده، حمایت کند.

نصیبی با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید در راستای رفع مشکلات معیشتی اقدامات نظارتی خود را تقویت کند اظهار کرد: نظارت و اجرای صحیح قانون ملاک عمل مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت،چرا که قانون به اندازه کافی موجود بوده و ما باید در ادامه راه، نظارت قوی‌تری را اعمال کنیم.متاسفانه برخی از مسئولین داخلی ما قوانین موجود را بهانه‌ای برای انجام ندادن کار می‌دانند. بنابراین قوانین لازم موجود است و باید جهت اجرایی کردن قوانین، نظارت لازم صورت گیرد و یا اینکه اجرای این قوانین تسهیل شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379478
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار